piątek, 15 stycznia 2016

Zabawa z maską

Zabawa z maską / Playing with a mask

Witam urlopowo.
Wreszcie i ja mam chwile wolnego, więc tworzę ile się da.
Ja cały czas nie mogę wyjść z zachwytu nad naszymi maskami, więc wykorzystałam dziś 
Maskę - serwetkę do stworzenia karteczki bez okazji
Maskę potraktowałam gel medium na to brokat i o to takie coś powstało.
Oczywiście nie mogło w kompozycji kwiatowej zabraknąć mojej ulubionej tekturki - Gałązki róż

Hello.
Finally I am on holidays and have plenty of time for crafting.
I like a lot our masks. I have create all occasion card with our doily mask.
I have used gel medium and some glitter on the top.
There is also among the flowers my favourite pretty rose branch.







W pracy użyłam:
I used:



Serdecznie pozdrawiam.
Thank you so much for stopping by!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz