piątek, 21 lipca 2017

Pozdrowienia z wakacji


Witajcie,
dziś chciałam Wam zaprezentować bardzo morską kartkę.
Do jej zrobienia zmobilizował mnie najnowszy produkt Agaterii arkusze do wycinania.
Tu arkusz MORSKI.  Już podczas powstawania projektu, ja oczami wyobraźni widziałam co chcę zrobić.



Papier użyty w kartce to oczywiście arkusz z kolekcji MAGIC DREAMS. A na nim morskie wzory powstałe zmaski MORSKA. Użyłam oczywiście agateriowej PASTY MODELUJĄCEJ, którą szybko zanim zaschnęła posypałam zwykłym drobnym brokatem.




Przy wykonywaniu kartki nie mogłam pominąć naszych wakacyjnych tekturek z napisami




Mam nadzieję, że moja skromna inspiracja spowoduje, że nasze wakacyjne produkty pomogą Wam w wykonywaniu Waszych kartek i albumów związanych z wakacjami.


W pracy użyłam:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz